Thursday, June 17, 2010

Saiful Apek

Saiful Apek kena tangkap pasal ganja. Maka dengan ini, ketidaksukaan saya kepada dia berasas. Dia memang berbakat dan kelakar (tapi bagi saya, kelakar dia kadang kala menyakitkan telinga) saya tak menafikan itu, kadang kadang saya ketawa atau mampu senyum sebab lawak dia, tapi kadang2 saja ya! Bukan selalu!

Maka dengan tertuduhnya beliau mengambil ganja, saya rasa saya punya ketidakminatan terhadap dia berasas. Sebagai seorang yang tak minat sangat kat dia, saya tak sedih dia tertangkap, tetapi sebagai saudara se Islam, saya mendoakan dia mendapat taufik dan hidayah... semoga besarlah hikmahnya disebalik semua ini.

Kepada peminat fanatik atau minat "gitu-gitu" je, doakanlah agar si "Gitu-gitu" ni mendapat pengajaran dari semua ini, jangan kutuk dia, doakan dia. Doa sungguh2, jangan "gitu-gitu" je ya!

No comments:

Post a Comment