Thursday, June 17, 2010

Azrinaz

Saya dengar radio semalam, masa saya tengah mengadap komputer, berita lain saya tumpukan perhatian, tapi bila penyampai radio kata "Sultan Brunei telah menceraikan isteri beliau, Azrinaz Mazhar Hakim setelah berkahwin selama lima tahun" Wah! serta merta telinga saya tegak! (Sebelumtu apa? layu ke Kak Linda? ) hehehe

Pagi ni saya baca Kosmo, Azwaliza dan Wardina di temuramah, Wardina kata, pasti ada hikmah yang besar disebalik semua ini... Azwaliza pulak kata, dia tak boleh komen sebab dah janji pada Azrinaz untuk tak beri sebarang komen. Hanya Allah dan Azrinaz saja yang tahu, dan moga dia boleh bina semula hidup dia ya, sama2 kita doakan, sebab melihat air muka Azrinaz, dia nampak tenang (gambar dalam Kosmo hari ni, tak taulah bila gambar tu diambil!)...jadi mungkin dia lega sebab sedah bebas!?

No comments:

Post a Comment